1/17/2011

sekali lagi..

semalam, 5,00 petang
sekali lagi..
kecederaan membelenggu diri saya..
buku lali dah tak berapa nak lali agaknya..
besar kemungkinan, bola sepak memang tak berapa nak ngam dengan diri saya..
mungkin lepas ni,
saya boleh tumpukan perhatian kepada buku yang betul-betul punya buku
dan kerja rumah yang dah nak dekat sebulan tertangguh!

4 comments:

  1. alahai kesian . nnti kumpul duet class belikan tongkat kat e-bay . haha ;D okay serius jahat . take care mel . injured pun at least dpt 1 gol . HAIBAT !

    ReplyDelete
  2. yop oit..
    teman dah kate aty2 main bola kat padang tu..
    degil ag..
    kan dah cedera..
    pepon thniah la k kat yop ni =)

    ReplyDelete
  3. shazlida - thanks anyway! hahaha! :)

    ReplyDelete
  4. nurhashimah - haha! nak buat mcm mane..dah nasib teman ghope itu..hahahaha!

    ReplyDelete